loading...
همه چیز از شهر سامان
یگانه چت
بنر یگانه چت
امیر مسعود بازدید : 127 زمستان 1392 نظرات (3)

طی حکمی از سوی سردار محمدسلیمانی ، سرگردپاسدار حاتم ریاحی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سامان معرفی شد.

 


مراسم معارفه فرمانده ناحیه سامان با حضور بسیجیان و فرماندهان رده های بسیج روز چهارشنبه در محل مسجد جامع سامان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام سرافراز نماینده ولی فقیه در سپاه استان ، جناب سرهنگ مرادی فرمانده ناحیه شهرکرد ، جناب سرهنگ مردانی از ستاد ناحیه شهرکرد و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان سامان ، فرماندار و جمعی از اهالی سامان حضور داشتند.

امیر مسعود بازدید : 96 زمستان 1392 نظرات (0)

 


تروریست‌های وهابی سوریه در تازه‌ترین جنایت خود، قبر «حجر بن عدی» صحابی جلیل القدر رسول اعظم (ص) و امیرالمؤمنین(ع) را نبش کرده و پیکر مطهر این شهید بزرگوار که پس از ۱۳۸۳ سال هنوز سالم مانده بود را ربودند. تروریست‌های مزدوری که از کشورهای مختلف برای این قبیل جنایات در سوریه اجیر شده‌اند در پی این اقدام خود که برگرفته از تفکر خشن و غیر انسانی وهابیت می‌باشد، ابتدا ضریح مطهر حجربن عدی را تخریب و پس از آن نبش قبر کردند.


حجر بن عدی از سرداران سپاه امام امیرالمؤمنین(ع) بود که در سال ۵۱ یا ۵۳ هجری قمری به دست معاویه بن ابی‌سفیان به شهادت رسید. مرقد آن بزرگوار که زیارتگاه همه عاشقان اهل بیت نبوت و رسالت(ص) (از برادران شیعه و سنی) بوده است، در منطقه مرجع عذرا در نزدیکی دمشق قرار دارد.


گروه تروریستی النصره وابسته به سازمان القاعده با صدور بیانیه‌ای، مسئولیت این جنایت را به عهده گرفته است و دانشگاه امام صادق(ع) ضمن ابراز نگرانی از ادامه هتک حرمت مراقد و مقدسات مذهبی در سوریه، این اقدام جنایتکارانه که نشان‌دهنده توحش عاملان آن می‌باشد را به شدت محکوم کرده و حمایت استکبار جهانی و در راس آن مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل از جنایات ضد بشری را عامل تشدید این جنایات و جنایات دیگر مثل محاصره دو شهر مظلوم «نبل» و «الزهرا» می‌داند و به پیروی از مراجع عظام و حوزه‌های علمیه نجف و قم و سایر بلاد اسلامی، ما دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان سامان نیز این عمل ننگین را محکوم می نماییم.

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید آوینی و

کانون مقاومت بسیج فرهنگیان شهید کبیری شهرستان سامان

 

امیر مسعود بازدید : 82 زمستان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحيم


يا مُقَلِّب الْقُلُوبِ و الأبْصار يا مُدَبِّر الليلِ وَ النَّهار، يا مُحَوِّلَ الحَوْلِ و الأحوال، حوّل حالَنا اِلي اَحْسَنِ الْحال.
تحويل حال اِلي الحسن الحال اين است كه ان شاءالله در اين سال نو ما تغييرات روحي بدهيم، يعني واقعاً تحول بر ايمان حاصل بشود. و او به اين است كه همان طوري كه سيرة انبيا از اول تا آخر بوده است كه جنگ و صلحشان براي خدا بوده است، هيچ پيغمبري جنگ نكرد الّا براي خدا و صلح نكرد الّا براي خدا.
و امسال نوروز ما بين دو عيد واقع شده است: يكي عيد سعيد ولادت حضرت امام حسين – سلام الله عليه – كه احيا كنندة دين اسلام بود از صدر اسلام تا آخر الزمان، و يكي هم عيد 15 شعبان ولي عصر – ارواحنا له الفداء – كه او تا ازل احيا مي كند دين خداي تبارك و تعالي را. و ما اميدواريم كه ملت ما در اين سال نو به طوري عمل بكند كه سيرة انبيا بوده است. به طوري عمل بكند كه سيرة اوليا بوده است. و عمده اين است كه هواهاي نفس از بين برود. انسان در طول عمر مبتلاي به اين هواي نفس است كه محتاج به رياضت است. و من كه گوينده ام موفق نشدم به اين عمل. و من اميدوارم كه ملت ايران و همة مسلمانان دنيا يك تحولي پيدا كنند در اين سال نو كه براي خدا كار كنند. براي سلطة خودشان نباشد. براي پيروزي خودشان نباشد. براي هواهاي نفساني نباشد. و خداوند ان شاء الله همه را توفيق بدهد كه در راه خداي تبارك و تعالي مجاهدت كنند. و ان شاء الله اين روز بر همه مبارك باشد، و خداوند همة مسلمين را با هم متفق كند در مقابل كفر جهاني.
والسلام عليكم و رحمه الله

زمان: 1 فروردين 1368/13 شعبان 1409
مكان: تهران، جماران
موضوع: تبريك عيد نوروز و اعياد مذهبي
مخاطب: ملت ايران

امیر مسعود بازدید : 85 زمستان 1392 نظرات (0)

   برنامه های شبها در مساجد و حسینیه های سطح سامان

 

میزبان

مکان برگزاری

تاریخ و ایام هفته

دفتر امام جمعه-ستاد نمازجمعه-پایگاه شهید بهشتی مسجد جامع-هیات مذهبی و هیئت امنا مسجد جامع

مسجد جامع سامان

پنج شنبه 12/11/1391

اداره ورزش و جوانان-هیئت های ورزشی پایگاه بسیج شهید اندرزگو-هیئت امناءمسجد امام حسین(ع)

مسجد امام حسین(ع) شهرک ابوذر

جمعه    13/11/1391

ستاد دهه فجر

سالن شهرداری شب شعر

شنبه     14/11/1391

دادگستری-شوراهای حل اختلاف و ستادپیشگیری و حفاظت اجتماعی سامان-کلانتری و پلیس راه سامان-پایگاه بسیج قمر بنی هاشم(ع)-هیئت امنا مسجد ابوالفضل(ع)

مسجد ابوالفضل(ع)سامان

یکشنبه  15/11/1391

آب و فاضلاب-اداره برق- اداره گاز

مسجد جامع

دوشنبه  16/11/1391

اداره آموزش و پرورش منطقه سامان-حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان

مسجد جامع

سه شنبه  17/11/1391

شهرداری-شورای اسلامی شهر-تیم توسعه شهرداری سامان-پایگاه شهید نواب صفوی-هیئت امنا حسینیه صاحب الزمان(عج)- دانشگاه پیام نور سامان

حسینیه صاحب الزمان(عج)

چهارشنبه 18/11/1391

بخشداری- شورای اسلامی بخش- ثبت احوال سامان- شرکت تعاونی دهیاران بخش-هیئت امنا حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)

حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)

پنج شنبه 19/11/1391

مجمع امور صنفی-هیئت امنا حسینیه حضرت ابوالفضل

حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)

جمعه    20/11/1391

دارایی- مخابرات هواشناسی- هیئت امنا حسینیه ارشاد

مسجد جامع

شنبه     21/11/1391

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 273
  • بازدید کلی : 19,935